תוספת איפור קבוע לפניך עשויה לשפר את שגרת הטיפוח היומיומית שלך לאין שיעור – תווי פניך המודגשים נראים טבעיים, צעירים ומטופחים יותר. שגרת האיפור הופכת קצרה בהרבה וכך גם ההוצאות על תכשירי האיפור.

מדוע יש צורך בתיקון איפור קבוע ובשחזור איפור קבוע?

עם זאת, חשוב לזכור כי כמו כל טיפול קוסמטי ואסתטי, גם במקרה זה יש לתחזק ולחדש את הטיפולים כדי לשמור על התוצאות היפות והרצויות לך. בעוד שטיפולי איפור קבוע נועדו להחזיק מעמד שנים אחדות, טיפולי שחזור איפור קבוע במועדים קבועים יסייעו לתוצאות להחזיק מעמד זמן רב יותר.

במקרים בהם התוצאות שהתקבלו לאחר הוספת איפור קבוע אינן לרוחך, ניתן לעבור טיפול לתיקון איפור קבוע הנחשב למורכב יותר ומצריך מיומנות רבה יותר מהצוות המטפל כדי להשיב לפנייך את היופי שאבד להן.

טיפולים לתיקון איפור קבוע ולשחזור איפור קבוע עושים שימוש בתורת המיקרו-פיגמנטציה, המבוססת על התאמת פיגמנטים לגוון עור המטופל כדי להשיג את התוצאות האיכותיות ביותר. טיפולים אלה מחדירים לעור פיגמנטים טבעיים שתפקידם למלא ולהדגיש אזורים מסוימים בעור הפנים או לחילופין – למחוק פיגמנטים קיימים לא רצויים על-ידי משיכתם החוצה.

semipermanentrepairs11

semipermanenteyelliner223344

תיקון איפור קבוע נעשה בשני אופנים:

האחד – תיקוני גוון באמצעות פיגמנטים חדשים שיכסו את האיפור הקבוע הבלתי רצוי וישנו אותו

השני – מחיקת איפור בלתי קבוע על-ידי משיכת הפיגמנטים הקיימים החוצה

משך זמן הטיפולים משתנים בהתאם לגוון העור של המטופלת ויכולת הקבלה של הפיגמנטים החדשים וכן בהתאם למיומנות המאפרת ולניסיונה.

תיקון איפור קבוע מתמקד בעיקר בגבות ובשפתיים – שינוי גוון ועיצוב מחדש של תיחום לא מוצלח וכן בתיקון איפור קבוע שנועד להסתיר ולטשטש צלקות.

שיחזור איפור קבוע נעשה באמצעות החדרת הפיגמנטים לאזורים שעברו טיפול קודם והדגשתם מחדש. טיפולי השחזור הינם פשוטים ומהירים וללא תופעות לוואי אך גם במקרה זה חשוב להקפיד על טיפול בקליניקה מקצועית בעלת ותק וניסיון מוכח.

תיקון וחידוש איפור כושל – לפני ואחרי – לחצו לצפיה