האם גם אתם עומדים מול המראה בבוקר, מביטים בפניכם וחשים כאילו סימני הזמן הולכים ומעלימים את היופי הטבעי שלכם? האם אתם חשים שהנתונים הטבעיים שלכם, אלה שעד לאחרונה כל-כך התגאיתם בהם, הולכים ומיטשטשים?

אם אתם רוצים להשיב לפנים שלכם את האור והייחודיות שאבדו להם, טיפול הדגשת תווי פנים הוא הפתרון המעולה עבורכם.

הדגשת תווי פנים

בטיפול הדגשת תווי פנים מטפלים בארבעה מוקדים עיקריים – שפתיים, עיניים, גבות וריסים. אלה הם מוקדי תשומת הלב העיקריים והראשונים שמאבדים מחיוניותם לאורך השנים. טיפול הדגשת פנים מעניק להם למעשה מראה מאופר, מטופח וטבעי הנשאר קבוע לאורך זמן, כך ששגרת האיפור היומית הופכת לקצרה, פשוטה וחסכונית בהרבה. הדגשת תווי פנים נעשית באופן המותאם באופן ייחודי למטופלת, לגוון עורה ולהעדפותיה האישיות ועל כן חשוב מאוד לפנות תחילה לפגישת ייעוץ מקצועית כדי להציג למטפל את התוצאה הרצויה.

טיפולי הדגשת תווי פנים אינם כרוכים בכאב או בתופעת לוואי משמעותיות שכן החדירה לאפידרמיס נעשית בעדינות והחומר בו נעשה שימוש הינו טבעי ומבוסס מינרלים. לאחר הטיפול מומלץ להניח קומפרסים של מי קרח כדי להרגיע את האזור.

טכניקת הטיפול משתנה בהתאם למוקד הרצוי. ההדגשות נשמרות לאורך מספר שנים ומומלץ לחדשן במועדים קבועים כדי לשמור על תוצאות משביעות רצון:

איפור קבוע גבות – מכיוון שהגבות יוצרות את מסגרת הפנים ומעצבות את ההבעה, שרטוט מדויק ונכון של הגבה והתאמתה למתאר הפנים ייצרו אפקט של הרמת הפנים ויחמיאו לפנים ולעיניים. ניתן בנוסף למלא גבות דלילות ולהשלים גבות לנשים הנמצאות בטיפול כימותרפי.

שפתיים – גוון השפתיים דוהה והופך ללא אחיד במרוצת השנים ובטיפול הדגשת תווי פנים ניתן להחזיר להן את הצבע העמוק שאבד להן, לתחום אותן כדי ליצור להן מסגרת טבעית וליצור אשליה של שפתיים עבות וחושניות.

עיניים – במסגרת הטיפול מודגש גבול העפעפיים העליונים (אייליינר) והתחתונים כדי ליצור אשליה של עין גדולה יותר או מעוצבת יותר ולשפר את צורתה המקורית.

ריסים – כדי ליצור מראה של ריסים עשירים בעלי נפח רב, שורשי הריסים עוברים מילוי עדין של נקודות זעירות.

• ניתן לבצע טיפולי הדגשת תווי פנים גם כדי לתקן ולטשטש איפור קבוע קודם.

בקליניקת האסתטיקה של ג’ואנה שרפמן מציעה מגוון רחב של טיפולי הדגשת תווי פנים הנעשים בטכניקת המיקרו-פיגמנטציה, בה מתמחה ג’ואנה. הטיפולים נערכים לאחר פגישת ייעוץ מקיפה בה מתאימה ג’ואנה ללקוחה את סוג הטיפול הטוב ביותר בהתאם לנתוניה הטבעיים ולאורח חייה האישי. בואי ליהנות גם את מטיפול אישי, איכותי ומקצועני שיחזק את יופייך ואת איכות חייך.