שיטת השערה

לרענן מראה עייף ולהיראות צעיר ורענן

צורת הגבה יכולה לשנות כל מראה. גבות מעוצבות יוצרות אפקט מחמיא לפנים, הן מרעננות מראה עייף, מרימות פנים נפולות, מגביהות עיניים זעירות ושקועות, קובעות את הבעת הפנים וגורמות לכן להיראות צעירות יותר ויפות הרבה יותר. עיצוב גבות קבוע ישאיר אתכן זוהרות, מאופרות ורעננות במשך כל היום, בכל עונת השנה ובכל מזג אוויר.

איפור קבוע לגבות – אומנות העיצוב

הגבות משמשות כמסגרת לפנים ולעיניים, יש להן השפעה על מבנה העין ועל המראה שלה. התאמת הגבה לעיניים היא אומנות הנרכשת לאחר שנות לימוד וניסיון רב.
איפור קבוע לגבות מאפשר לעצב את הגבות, להתאים אותן למבנה הפנים לטשטש פגמים. איפור קבוע יכול להרחיב גבות קצרות, לקצר גבות ארוכות, לעבות גבות דקות, למלא גבות דלילות, להשוות בין גבות אי סימטריות, לחדש את המראה, לעדן ולרכך אותו, להעניק אשליה של גובה לעיניים ולהקנות מראה צעיר יותר.
התאמת הגוון של הגבות לגוון העור ולצבע הגבות היא אומנות והיא המפתח להצלחה. קיימים מספר גוונים, צהבהב, חום בהיר, חום כהה וצבע חדש בעל גוון ירקרק הדוהה לחום. את התאמת הצבע צריך לעשות מתוך מודעות והכרת התהליך של הדהייה הטבעית של גווני האיפור. גוון מתאים יעניק מראה טבעי וישפיע על המראה הכללי של הפנים.

semipermanenteyebrows444444

semipermanenteyebrows2

איפור קבוע לגבות – למי זה מיועד?

איפור קבוע מהווה פתרון יעיל וחסכוני לכל אישה הרוצה ליהנות ממראה גבות מסודר ואסתטי במשך כל יום וכל שעה.
איפור קבוע מתאים לנשים בעלות חוסר איזון במראה הגבות כאשר גבה אחת שונה מהשנייה והן יוצרות מראה של פנים עייפות.
האיפור הקבוע מסייע לטשטוש צלקות הן לנשים והן לגברים. כאשר יש צלקת על העור, השיער מפסיק לצמוח עליה.
איפור קבוע יטשטש את מראה הצלקת ויעניק מראה של גבות מושלמות יותר.

שיטת השערה – טרנד לוהט שכבש בסערה

באירופה כבר מיישמים את זה מזמן, אלינו זה הגיע עכשיו והפך מיד לטרנד לוהט, שיטת השערה. שיטת השערה היא טכניקה שבה מחדירים פיגמנט בגבה היוצר אפקט של שערות ומדמה שיער מלא ועיצוב מושלם של הגבות.

ג’ואנה עברה השתלמות שיטת השערה ב- 2004 בפאריז ומאז משלבת זאת עם הצללה

שיטת השערה – על המכשיר ועל הטכניקה

בשיטת השערה משתמשים במכשיר איפור קבוע המחובר לידית שאליה מחוברת מחט. הטכנולוגיה המתקדמת של המכשיר החדשני מאפשרת לנו רמת דיוק מקסימאלית ושליטה מוחלטת בעומק החדירה. השליטה המוחלטת מבטיחה תוצאות החדרה מדויקות, ללא פציעת הרקמות, והצלחה מושלמת בהדמיית שיער בגבות. עומק החדרת המחט משתנה בהתאם למרקם ולעובי של הרקמה שאליה אנו רוצים לחדור. ככל שנדייק בעומק ההחדרה כך נקבל תוצאה אחידה ומדויקת, ומראה טבעי של הגבה.
בשיטת השערה יש טכניקות שונות, כל טכניקה מתאימה לסגנון ומראה שונה של הגבות.

לבעלות שיער דליל בגבה עם כיוון צמיחה מלמטה כלפי מעלה או לבעלות גבה נמוכה המעוניינות לגרום לאפקט של הרמה תתאים טכניקת השערה הארוכה. זוהי טכניקה של ציור שערות שבהן מתחילה כל שערה בקצה התחתון ומסתיימת בנגיעת השתלבות בקצה העליון של הגבה. בטכניקה זו חשוב לשמור על מרחק שווה בין השערות.

לבעלות אזורים ללא שיער בגבה תתאים טכניקת השערות הקצרות. זוהי טכניקה של ציור שערות קטנות היוצאות מהקצה העליון של הגבה או מהקצה התחתון שבה נחתמת הגבה. אחרי שרטוט השערות הקצרות משלבים בניהן שערות קצרות לאורך מרכז הגבה או שמחברים אותן זו עם זו.

לבעלות גבות המאופיינות בכיוון צמיחה מלמעלה כלפי מטה תתאים טכניקת ה -V ההפוך. זוהי טכניקה שבה מציירים את השערות המתחילות בקצה התיחום העליון של הגבה בקווים ישרים אלכסוניים המתמזגים עם קווים ישרים המתחילים בתיחום התחתון.

 

semipermanenteyebrows555555

איפור קבוע לגבות – שלושה דברים שחשוב לדעת

 לא מומלץ לעצב את הגבה בהתאם לטרנד עכשווי. האופנה תחלוף, אך העיצוב יישאר.תמיד כדאי לבחור עיצוב המותאם למראה הפנים שלכן. יש להיצמד למראה הטבעי של הגבה.

הפיגמנט המוחדר לעור נשאר בין שנה לשלוש שנים. לאחר תקופה זו יש לחזור ולחדש את הטיפול.
חשוב לבחור מעצב מומחה ובעל המלצות. טיפול לא מקצועי עלול לגרום לנזקים רבים כמו יצירת אי סימטריה וחוסר פרופורציה. שימוש בחומרים זולים ולא איכותיים יהפוך את הגוון הנבחר לגוון שונה, אתן עלולות להסתכל במראה ולגלות כי צבע הגבות הפך מחום לכתום או לסגול, כחול, ירוק וכולי

איפור קבוע שיטת השערה – לפני ואחרי – לחצו לצפיה